hétvége



Adós vagyok a hétvégi beszámolóval.Nem mintha sok említésre méltó történt volna, de kaptam már reklamációt, ezért leírom :-) Szombaton Gergőnek vásároltunk karúszót (bébi méret) és olyan úszógumit, amibe bele tud csöcsülni. Utána még sétálni akartunk, de a nagy vihar elmosta a terveinket...
Vasárnap átmentünk Szentendrére, ahol végre egy hatalmasat járkáltunk, nézelődtünk, elég sok ember volt mert valami fesztivál zajlott épp. Pont azt nézegettem a nagy forgatagban, hogy sehol egy hordozó anyuka, sehol egy kendő vagy bármi, csak a sok babakocsi, amikor megakadt a szemem egy nagyon szép kendőn, gondoltam is hogy jééé, ez pont olyan mint a Vanda kendője! Kicsit fentebb néztem, jéééé, ez a Bogi a Vanda kendőjével! :-) Benne Dorkával. Kicsi a világ.
Utána még elmentünk a közlekedési múzeumba, felszálltunk mindenféle régi járgányra, érdekes volt látni a 30-40 éves villamosokat, buszokat. Gergő még nem élvezte annyira, tulajdonképpen majdnem végigaludta, nem is értem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése