földre szállt angyal





Igen, Gergő padlót fogott :-) Történt ez márpediglen azért, mert bizony ő már kinőtte az ágyat. Ami bár elég nagy, de mackónk úgy megtanult forogni, gurulni pár nap alatt, hogy se perc alatt eléri az ágy szélét. Eddig elég volt párszor irányba állítani, most el sem lehet mozdulni mellőle. Volt egy igencsak használt szőnyegünk, amin utcai cipővel is sokat járunk, az nem jöhet szóba, máshol meg ugye parketta van. Ha a szőnyegre egy plédet terítettem, azt a szorgos lábmunkájának köszönhetően kb 10 mp alatt maga alá gyűrte. Szóval mivel úgysem volt elég meleg a medence felavatásához, így kiszaladtunk az Ikejába, és vettünk egy "steril" szőnyeget. Gergő örömmel avatta fel. Rögtön össze is tépett rajta egy jó nagy darab alufóliát...módszeresen....apró darabokra. Külön jó hogy még én is melléférek. És ha nem esne annyira kétségbe amikor nem lát, akkor nyugodtan hagynám rajta egyedül pár percig. Mert a szeparációs szorongás sajnos még tombol. Mikor a medencét vettem, egy kicsit eltűntem a polcok mögött amíg válogattam. Az én addig mosolygós macim annyira elkezdett sikítani, és üvölteni, hogy még a folyosórol is benéztek :-(
Délután hátamra kaptam és sétáltunk kicsit. Persze rögtön bealudt. Annyira imádja a Mei Tai-t, már kacag mikor kiterítem és ráfektetem, a kis husikám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése