Anyu itt járt

Péntek-szombat-vasárnap eljött anyukám babázni! Elég sokszor teszi ezt, aminek én nagyon örülök. Amikor Gergőci pici volt, akkor főzött, vasalt, takarított míg én szoptattam, vagy aludtam a bébivel együtt a kimerültségtől (istenem, volt ilyen is, igen) most fordult a kocka, én próbálok gyorsan mindent megcsinálni amivel elmaradtam, ő pedig lefoglalja egyre kíváncsibb unokáját. Ez a három nap borzasztó, mármint nekem, aki pörgök mint egy búgócsiga, és egész nap sikálok, fényesítek, dörzsölök, súrolok. Ráadásul ugye a fotózásokat is próbálom ilyenkorra időzíteni, hogy legyen Gergőnek pesztrája míg én dolgozom. És persze a képeket is meg kell csinálnom valamikor, amit egy kicsit nehezebben tudok ha csak ketten vagyunk. Szóval elfáradok estére. Mivel ilyenkor el tudunk menni kicsit hazulról miután letettük Gregit, ezért estére kimenőt szerveztünk, mozit, bulit, pörgést. De annyira elfáradtam, hogy már félálomban kezdtem el készülődni. De hős voltam, meggyőztem magam hogy reggel mennyire haragudnék magamra ha most itthon maradnánk. Jól telt az este azért, mozi után felmentünk a Citadellára, és egy hangulatos bár teraszán üldögéltünk koktélt szürcsölgetve, puha takaróba bugyolálva, és néztük a panorámát (amit nem lehet elégszer megcsodálni) meg a fiatalok forgatagát. Bulizni végül nem mentünk, hiába, nem vagyunk már a régiek...De azért jót sétáltunk utána, és éjszakai fotózáshoz kerestünk helyszíneket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése