h1n1

Nem akartam erről írni egy babás naplóban, de az utóbbi napokban többen felhívtak, tanácsot adtak, pro és kontra, szóval egyszer leírom, és aztán nem szeretnék ezzel többet foglalkozni :-)

Mindenkit imádok, és nem szeretnék vitatkozni, de elfáradtam a sok magyarázkodásban, és annyit de annyit agyaltam az elmúlt egy hétben,hogy csaknem megőőőőrültem!!!! De komolyan. A neten szerintem nincs olyan cikk, orvosi tanulmány amit ne olvastam volna. Özönlenek az infók, melyek egymásnak teljesen ellentmondanak. Annyit kutakodtam h már gúvadt a szemem. Nagyon sajnálom az elhunytakat, és családjukat, de nekem ezek a számok még mindig annyira elenyészőek (a 10milliós M.o-on) hogy nem adatom be, egyelőre.
Itthon eddig kb 50-70 000 megbetegedés volt, most tartunk a 16.halálesetnél. Ez 0,003 (ha a 70e beteggel számolok, akkor 0,002)%. Átnéztem az ÁNTSZ régebbi évekre vonatkozó adatait járvány ügyben, a mostani számok eltörpülnek pl a 2007-es szövődményes megbetegedések mellett.

Régen sem ajánlották a sima influ elleni oltást kismamiknak, illetve a mostani járvány kezdetekor (azóta mégis?) sem, mert okozHAT gondokat, illetve senki nem tudja milyen gondokat okozhat. Teszteket nem végezhetnek kismamákon, tehát ha oltatok, akkor valamennyire biztosan kockáztatok. Ha nem, akkor többesélyes, hiszen vagy elkapom a vírust vagy nem, vagy lesz szövődmény, vagy nem. A felelősséget senki nem vállalja, illetve C.E. genetikus mester igen, csakhogy senki nem fogja feltárni az összefüggést egy esetleges fejlődési rendellenesség és egy korábban beadott oltás között. Lehetetlen. Csak a jóisten tudja megmondani hogy egyébként egészséges lett volna-e egy baba, hiszen egy oltást nem kapott kismamának is születhet beteg babája.
Ha ne adja isten meghal több száz ember az elkövetkezendő hetekben, és intenzívre kerül még 30-40 kismami (isten őrizz) akkor nem fogok hezitálni, szúrjanak meg. Én még várok. Gáboromat elküldtem ma, ő megkapta. Nem akarta, de kértem rá, megtette. Imádom is érte. (meg mert hozott tegnap a kedvenc sajtomból)
Én meg próbálom elkerülni a tömeget, bárkivel érintkezek, átmosom az orrüregemet sós vízzel, sokat szellőztetek, és előnyben részesítem az oltottak társaságát:-)

Ezt pedig ma találtam:

http://www.natursziget.com/page.php?show/articles/view/topic/egeszseg/artid/20091202-h1n1-veletlen-vetelesek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése