Szétszórtságból jeles

A fenti kép a CBA Fitnessben készült csütörtökön, hajnali 6 óra 15 perckor. És hogy mit kerestem ott Zsanival és Barnival? Hááááát, az úúúúúgy volt, hogy időpontot kaptam a Bajcsy kórházba belső fül MR-re a fülzúgásom miatt. És én szóltam a bébiszitterünknek, hogy mivel úgyis arrafelé lakik (nekünk konkrétan a város másik fele) kísérjen el, vigyázzon Barnusra míg én a csőben rettegek. A 4.30-as kelés után fel is kerekedtünk a kicsi fiammal, és 5.45-kor már ott ült Zsani is a kocsiban. 7.20-ra volt időpontom (jól számoló szemfülesek már gyanakodhatnak) szépen leparkoltunk, a kórház portáján pedig útba igazítottak bennünket, majd közölték hogy még nincs ott senki.Mondom nem is kell még, csak 7.20-ra van időpontom. Igen, szólt a válasz, de most 6 óra van. Puffff....és tényleg.Még jó hogy nem csak én tudtam nevetni a helyzeten, de Zsani is. Barni nem nyilatkozott :-) Még elmentünk tankolni, de közben nekem eszembe jutott, hogy kedves régi munkahelyem, a CBA Fitness 6 -kor már nyit. Úgy látszik a 4.30-as kelések mély nyomot hagytak bennem.....így kb 10 perc múlva már az elvetemült fallabdázókat nézegettük pörgős zene mellett capuccino-t kortyolgatva. Egy óra múlva pedig kiléptünk az ajtón, köszöntöttük az épp felkelő napot, és újra útnak indultunk.
Ami a vicc az egészben, hogy még a történet kezdetén az autóból kiszállva valami aprósággal kapcsolatban jegyeztem meg pont Zsaninak, hogy nálam szétszórtabb ember kevés van a földkerekségen. Most pontosítanék. Az egész univerzumban nincs....

Délután már tényleg csak nevettünk az egészen, főleg hogy az eredményem is negatív lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése