Műtét halasztva

Átbeszéltük, átgondoltuk a Gergő kezével kapcsolatos teendőket. Nem lesz még műtét novemberben. Jövő hét csütörtökön azért elvisszük a sebész professzorhoz, mert észrevettem, hogy az összenőtt ujjacskák közül az egyik mintha kicsit gyorsabban nőne, és húzódik ott a bőr, de lehet hogy nem jól látom. Az összes netes oldal 3-4 éves korra ajánlja ezt a fajta műtétet. De a döntésünk oka nem ez, hanem Barni. Novemberben fél éves lesz ugyan, de azt nem kalkuláltuk bele hogy ennyire anyás. Azt hittem már nem lesz gond azzal ha 2-3 órára ott kell hagyni másra. Szépen elterveztem hogy Gergővel leszek 3 órát, azután 1-1- órát anya és persze a többi rokon, addig én megetetem a kicsit és magam, és megyek vissza a következő 3 órára. De nem jött még el az idő Barnusnál, főleg hogy átlagosan 2 óránként szopizik. Gergőt viszont nem hagyhatom magára. Éjjel Gábor lesz vele, de nappal szüksége lesz rám. Elsősorban rám lesz szüksége. Szóval megvárjuk a tavaszt, és azt hogy Barni elkezdjen szilárd táplálékot is enni (eddig kizárólag anyatejet kapott) illetve jobban megszokja más emberek társaságát. Addig nem tudnék nyugalmat biztosítani Gergőnek míg én magam nem vagyok nyugodt a másik fiam miatt....persze ebben a helyzetben csak álnyugalomról beszélhetünk. De szeretnék már túl lenni rajta :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése