Régi levelek

Találtam régi leveleket amiket Gergő nevében írtam a családnak:

Szervusztok kedves Rokonaim!

Szeretnék beszámolni az elmúlt hetek történéseiről. Anyuval és apuval többször is voltunk doktor bácsinál, aki mindannyiszor lemért engem, és megállapította h egészséges vagyok, és a fejem irányban van már. Egyébként igazi eminens vagyok, mert más pocaklakó az utolsó hetekben fordul irányba, addig a fenekén csücsül, én pedig már 5 hónapos korom óta fejjel lefelé lógok. Hiába, szófogadó gyerek vagyok...Anyu ennek nagyon örül, bár amikor a buksim a hólyagjába nyomom, annak nem annyira. A fenekem mindig kiszoktam dugni, és addig nem moccanok míg simogatja valaki. Moziba már nem szeretek járni mert megijedek a hirtelen erős hangoktól. Amellett hogy jó gyerek vagyok, nagyon csalafinta is. Amikor anyuval rohangálunk a városban, meg autóban zötykölődünk, akkor egész nap szundikálok, olyan kellemes a ringatás, viszont amikor anyu végre ledől, akkor kiélvezem a mozdulatlanságot, és megmutatom milyeneket tudok boxolni és rúgni. Néha egész éjszaka házibulizom, és kirúgom a ház oldalát is. Hiába, senki sem tökéletes.
Anyuék nagyon várják már hogy előbújjak. Ha én is úgy akarom akkor erre 5 hét múlva sor kerül....aztán persze lehet hogy megviccelem a rám várakozókat, majd ez lesz az én karácsonyi meglepetésem!!!!

Puszi mindenkinek, hamarosan találkozunk!


Ui: Nagypapának köszönöm a múltkori káposztás kockát, nagyon fincsi volt!!!


Te kis pocaklakó pocok!

Hidd el nagypapádnak, hogy most vagy a világ legjobb helyén.No jó tudom, hogy viszonylag szűk a mozgástered, de valamit-valamiért.
Ha lenne akkora pocak, amelyikben elférek, már mennék is vissza.
Annak minden esetre örülök, hogy kíváncsi a természeted és fejjel lefelé egész más szemszögből láthatod a dolgokat, mint egy átlag halandó.Én pl.
még sosem láttam káposztás cvekedlit alulnézetből.(legalább is nem emlékszem).
Ahhoz még kicsi vagy, hogy viccelődj.Tessék a normális időben meglátni a napvilágot, ahogyan az elő van írva.Nyugodt lehetsz, hogy a későbbiekben
is a rend lesz a lelke mindennek.Semmi tv. semmi számítógép és 8 kor ágyba és alvás.Na ehhez tartsd magad és ha nem tetszik amit írtam
akkor nyugodtan végezz el egy salsa tanfolyamot ott, ahol éppen vagy.Anyukád biztos nagyon fog örülni.
Tessék rendesen viselkedni és ne feledd: sál, sapka!

puszil nagyapád

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése