Május


Lejli és Gergő, Évi és Zalán, Timcsi és Zsombi


Sárika Vandával, Gergő velem, Dorka Bogival




Május 9-10 Tapolca

Két napos salsahétvége Rozsó meghívására egy szupi hotelben. Gergő annyira édes volt, végigvigyorogta a két napot, lubickolt, ölből ölbe vándorolt, eltört egy rumbatököt, imádták. Egyszer tört el a mécses, amikor Gáborral beszálltak a liftbe, ahol 5 ember egyszerre kezdett kiabálni hogy de cukiiiii, de éééédessssss, na akkor gyorsan görbült a száj:-)
A lubickolás nagyon megy neki, sajnálom hogy az ekcémája miatt nem teheti gyakrabban. Talán később, remélem hamar múlik. Mindenesetre ezt nagyon élvezte!

Május26.
Kismamatali Bogival és Vandával. Na meg Ábellel, Sárával, Dorkával! Jó volt, Gergő picit nyűgös volt, de feltöltődtem, jót beszélgettünk! A találkozóink egyre inkább kezdenek a kaja körül forogni, Vandával már a kocsiból felhívtuk Bogit hogy rendeljen máris mert éhen fogunk halni!!

Május27
Ma is kismami talin voltam, egy novemberi pasika (Zsombor) és egy januári pasika (Zalán) mamijával találkoztam, volt cba fitneszes kollégák, Évi és Timi, illetve még egy masszőr lány is, egy 38 éves türkmenisztáni boszorkány is jelen volt:-) Lejlike orosz dalokkal szórakoztatta a gyerkőcöket, édes volt. Imádom ahogy töri a magyart, és imádom ahogy a népi babonáit, és trükkjeit ajánlgatja minden bajunkra. Pl meséltem neki hogy reggel fél órán át kerestem a slusszkulcsot bőgve-hisztizve-vörösfejjel (igen, megint sikerült elhagyni) erre ő azt tanácsolta h egy asztal egyik sarkára kössek egy kendőt, majd ott üldögélve be fog ugrani hová tettem. De egyébként pisivel keni a szarkalábait, és cseresznyemagot dugdos a fenekébe mert akkor kívánatosabb lesz Mikor Timi barátnőmnek nem jött meg, szaladt Lejlihez h -Jajj, lehet h terhes vagyok!! Erre ő azt mondta- Tedd a jobb kezed a fejed tetejére. A nem tudom melyik ujjaddal nyomd meg ezt a pontot itt. Fáj? -Igen. -Akkor terhes vagy!

Mondom h vicces!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése