Programok kettesben

Programok kettesben:
1 hónapos volt Gergő amikor elmentünk moziba 2 órára. Kiírtunk 5 alternatívát különböző időpontokban, mert ugye nem tudtuk mikor fog szopizni. Szopi után bealudt, mi el, és még szunyált mikor beestünk. Persze telefont a kézben szorongatva néztem végig a filmet. Azóta többször voltunk így moziban, már rutinos vagyok, néha még bele is tudok feledkezni a filmbe:-) Egyszer ijedtem meg nagyon. Csörög a telefon a moziban, én rémülten nézek Gáborra, de kiderült h csak annyit akart tudni apósom h kb mikor érünk haza mert pókerversenye lesz....huhhhhh. A frászt hozta rám.
Amikor először hagytam itthon hosszabb időre (kb 4 óra volt, posta, bank...stb) anyára, teleírtam egy fecnit. Ne nevessetek, de leírtam a címünket (mert anya a tűzoltóknak hiába mondja hogy tűz van, nem tudja megmondani hogy hol:-) a mentők, a háziorvos telefonszámát, kiraktam a lakáskulcsot, leírtam hatalmas betűkkel Gábor és a saját számomat, elmagyaráztam hogyan tud áramtalanítani, újraéleszteni, létrát találni.....grrrrbrrrrrrrrrrr



Május 23-24
Az első hétvége, illetve egy délután és egy délelőtt amikor Gergő Szolnokon maradt. Mi Hajdúszoboszlóra mentünk át Gáborral, strandoltunk, napoztunk, aludtunk, ettünk, ittunk…
annyira jó volt ez a szombat délután, meg az este, meg a reggel is, teljesen feltöltődtem, Gergő meg egy angyal volt, jöttek a mamik, a szomszéd, és persze anyu, apu, annyira lekötötték a kislurkót, hogy nem is tudom én hogyan fogom ennyire elszórakoztatni, bár remélem nem szokott hozzá ennyi idő alatt:-)
Nekem ez nagyon fontos, és hiányzott hogy házaspár vagyunk....az lemúlt fél évben szülőpár voltunk inkább. Ami imádott szerep, nem adnám semmiért, de most ez olyan volt mint egy második nászút. És amikor lestrapált vagyok, és nincs annyi időnk egymásra, akkor ezek a napok fognak lendületben tartani:-) Jó volt. Hiányzott Gergő, persze, este még pityeregtem is egy picit, de csak mert láttam egy pici kisfiút, de belefért:-) Egyébként meg szerelmetes feltöltődős, jót pihenős, könnyűléptű hétvége volt:-) Jövő hétvégén hármasban megyünk a Balcsira:-) Az meg máshogy lesz nagyon jó!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése