Mikulás, és ami utána jött


A minioviba pénteken ellátogatott a Mikulás. Gergő ezért egy hetes intenzív felkészítő tanfolyamon vett részt, mert amilyen kis majrés, féltem hogy a nagyszakállú láttán ordítva rohan majd ki a teremből. Ezt elkerülendő naponta néztünk a youtube-on mindenféle télapókat, akik óvodákba, bölcsikbe látogattak, így reggel már mi! mint mikulás felkiálltással indulhattunk bevetésre.

Itt már hazafelé tartunk hógolyóstul:-) Nem kapott sokkot. Ugyan nem engedte hogy az ölébe vegye a Mikulás (ezt egyébként is csak pár embernek engedi) pacsit azért adott neki :-) Kapott csomagot is, és volt egy krampusz is, aki lufikat hajtogatott, és arcot festett. Kivéve Gergőnek, ő nem engedte, annyira rá vall:-) Neki csak a kezére lehetett rajzolni. Megkérdezték hogy mi kerüljön rá....na? Vajon mi? Hagylak titeket gondolkodni, hiszen szörnyen nehéz ez a kérdés!

A 30méteres utat általában 20 perc alatt tesszük meg. Minden autót ismer az utcánkban, és mindet számba veszi. Most hazafelé csak azt hajtogatta hogy hóóóóó,meg autóóó,és nem, és áll, és eeeeeeel, azaz a hó ráesett az autókra, eltakarta azokat, és nem mennek sehová, állnak, csak hogy értsétek:-)


A kertben még megálltunk hóembert építeni, illetve én építettem, Gergő meg dirigált. Szerinte a hóember hóbaba:-)

A krampusz lufi hóembere és az ominózus rajz Gergőke kezén. AUTÓ. Kitaláltátok?

Évi és Dedi megint eljöttek, hoztak perecet is!!!! Nem kicsit:-) Gergő irtó cukin mondja hogy Dedi, imádom. És a dédit is megtanulta, pont mikor dédipapa is nálunk volt,örült is nagyon.

Peti is feljött. Gergő már az ő nevét is szépen mondja,már nem pepe:-)

Szeretem őket!

És a legkisebbünk már fekvőtámaszozik, lassan négykézláb fog közlekedni a lakásban:-)

És a mai városozásunk. Beugrottam egy boltba, addig a fiúk mentek egy kört, és mikor visszaültem a kocsiba.....hm.igen. Levette a cipőjét. Meg a zokniját is. Annyira apja fia!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése