Karácsonyi ünnepség

Hivatalosak voltunk a mini oviba, ahol karácsonyi ünnepséget tartottak, és még kis műsorral is készültek a picik. Együtt indultunk négyesben a nagy napon, ropogott a hó a lábunk alatt, és én rettentően izgultam. Arra gondoltam, hogy a mi renitens gyermekünk majd biztosan kimegy inkább játszani, vagy sztrájkba kezd, míg a többiek énekelnek és táncolnak. Persze nem lett volna baj, nem várható el egy két évestől hogy komolyan vegye és megértse egy műsor lényegét...szóval mindenre felkészültem. Megérkeztünk. Megmutatta apukájának az ovi minikonyháját, főzött gombás pizzát is:-)


Persze Vencel is ott volt, ő ott a legjobb barátja, teljes egyetértésben vannak, autóznak, pakolnak, örülök hogy ilyen jól megértik egymást. Szerencsére Vencel ért magyarul is, mert az apukája magyar. Anyuci thai.

Volt uzsonna is, Gergőnk birtokba vette a fő helyet, és bőszen lakmározott.
Na és a műsor. Először is korona került a kis fejekre, rénszarvasos, angyalkás, kinek mi, és amit NEM tépett le azonnal magáról, sőt, később sem. Engedelmesen leült, csendben nézte ahogy a többi gyereket még pakolgatják, egy sírva fakadt, egy kirohant még puszit adni, ő meg csak figyelt, várta hogy kezdjenek már. A zeneszóra pedig tapsolt, táncolt, tartotta az ujját gyertyát formázva, söpörte a szőnyegről a "havat" és úgy összességében nagyon ügyes volt, nagyon büszke voltam, és persze néha homályosan láttam őt a könnyeimen át:-) Kép a műsorról nem is készült, csak videó, de annak feltöltésével még küzdök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése