Hétvége és az elmúlt napok

Hétvégén sötétedés után játszóházba mentünk, meg utána éjszakai motorozásra, de ott nem készült kép. A játszóba kicsit sokan voltak mert szülinap volt, Gergő be sem mert menni a nagyok közé a trambulinra, de amikor a többi gyerek fogócskázásba (őrjöngésbe, szerintem :-) ) kezdett akkor bemerészkedett és marhára örült hogy övé az egész naaaagy ugráló vár.

Annyira csodálatos idő volt, szinte késő nyári, vagy kora tavaszi, vagy nem is tudom, de hogy nem november közepi, az biztos! Jót sétáltunk másnap a Rómain.

Lefekvés előtti mesélés apával

Hétfőn utaztam haza a srácokkal Szolnokra. Így.

Aztán így is :-)

Anya, Gergő, Barni és én elmentünk a Vadasparkba is, hátha a nagyfiút már jobban lekötik az állatok, így 8 hónappal a legutóbbi állatkertes próbálkozásunk után. És igen! Sikerült:-) Érdeklődve nézte a disznókat (azokat én is, mert a sütőtököt, amit én a legnagyobb késünkkel is igen nehezen tudok elvágni, ők kb 2 mp alatt kettéharapták) a kecskéket, a szarvasokat....

Ez itt két lilik. Többes számban lilikek? :-)

A ló meg a láma

Nem, nem hazudtolta meg önmagát. A legtöbb időt mégis egy piros traktor mellett töltöttük mint látványosság

Kicsi Barnus az etetőszékben. Olyan nagyfiú már!!!

Gergő napszemüveg rajongása is tart még


Disznóvágás is volt. De szerintem Gergő összetévesztette a szürettel :-)

Biztosan a sok szőlő miatt amit betermelt

Anyába kapaszkodós

Voltunk dédinél is!



Jót beszélgettek:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése