Jövés menés helyett...fekvés

Annyi mindent terveztem erre a hétvégére. Takarítást, Ikeát, sütést, erdei sétát, fotó előhívást, bevásárlást....jaj, és még annyi mindent. Ikeába még eljutottunk, Gergő kiválasztott egy asztalt székkel (ezért mentünk) én még vettem pár apróságot (mikor visszamentem érte még mindig ott ült) de már nagyon fájt a torkom. Mire hazaértünk már mindenem fájt. Szóval fekvés van, és mézes tea. Azért annak örülök hogy nem hétköznap lettem beteg. De tényleg! Most gondoltam bele, hogy én nem lehetek csak úgy beteg! Két gyereket ellátni ágyból fekve nem lehet. Szóval hála a sorsnak hogy jól időzített. Így Gábor extra melót kapott, én meg tudtam pihenni.
Sok volt ez a hét. Hétfőn délelőtt a 2.kerületi baba-mama klubba mentünk, utána haza Szolnokra, szerdán vissza, Csütörtökön Diridongóra, majd mamamis összejövetelre a Városmajorba, pénteken MiniOviba, és mindezt egyedül csináltam a két gyerekkel. Beszámolok majd ezekről is, és arról hogy milyen következtetést vontam le ezen programok után....de előbb kicsit pihenek még :-(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése