Az Út

Elindultam rajta, ideje volt. Megérett rá a helyzet. Kicsit rendbe kell szednem a testem, lelkem. Rengeteg tervem van magammal. Önismeretre akarok szert tenni, nyugalomra, lelki békére vágyom. A belső nyugtalanságom, feszültségem már nekem is sok volt az elmúlt időkben. Régóta halogatom, de hiába boldog a felszín hogyha zavaros a mély. Szeretnék majd jógázni járni, újra konditeremben edzeni, és meditációkra menni, szeretnék elmenni egy kineziológushoz, és járni szeretnék pszichodráma csoportba, és kipróbálni a KIP terápiát, valamint elmenni egyszer egy Hellinger féle családállításra.....óóó, rengeteg tervem van, csak idő legyen rá. Mindenesetre elkezdtem pozitív szuggessziókat alkalmazni,mantrázni, és szülinapomra asztrológust kértem, és kaptam. Nagyon érdekes volt, már vele való beszélgetés is felüdített, feltöltött erővel. Rögtön látta a probléma gyökerét, rengeteg bolygóm áll intellektuális jegyek irányítása alatt, ezért ez az analitikus hajlam, amivel pl magam is folyton elemzem, és a hipochondriám, amivel az őrületbe kergetek másokat....magamat is....nem részletezném miket mondott még, hosszú lenne és nem is idevaló, de sokat segített, irányt mutatott. A gyerekekről kérdeztem még. Nos, ha eddig nem hittem volna ebben a tudományban, most biztos betörök, mert ennyire nem trafálhat bele valaki egy számára idegen ember jellemrajzába. Rögtön mondta amit régen érzek, miszerint a két kissrác teljesen más célzattal jött hozzánk, és ellentétes úton kell elindulniuk, már ami a fejlődésüket illeti. Gergő a fő tanítónk, vele nehéz lesz, ezt egyből látta. A hatalmas, letörhetetlen akaratát, függetlenségét, és a benne dúló szélsőségeket, hogy egyszerre angyal, és ördög, a dührohamokat, és mellette a hihetetlen kedvességét....huhhhhh......kellenek neki a korlátok, szigorúnak és következetesnek kell vele lennünk, az átlagnál jobban. Meg kell tanítanunk hogy elfogadja a szeretetet, és adni is egyértelműbben tudjon. Sok irreális félelmét régi időkből hozta, ezeket kell oldanunk szeretettel benne. Szerinte is sokra viszi majd, hangadó lesz, vezető,nőcsábász, életművész vagy politikus :-))
Barni egy simulékony kisfiú, és mivel rettentő családfüggő és érzelmes típus, neki pont a függetlenséget és az elszakadást kell megtanulnia, önállóságra kell nevelnünk őt.
Figyelni fogunk a tanácsokra :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése