Diridongó

Ma reggel a Marczibányi M. Központban jártunk Diridongó foglalkozáson. Zsuzsi barátnémmal és kisfiával, Misivel mentünk, én és Mackó. Barnira Gábor vigyázott. Nagyon tetszett nekünk. Csupa dal, zene és játék, mondóka és mutogatós, nagyon élveztük. Gergő először az ölemben ült, és a rumbatököt is én ráztam, de a végén előkerült egy nagy kosár hangszer, amiből már ő választott ki két fából készült ütőt, és bőszen ütögette őket egymáshoz a zenére. Körtánc is volt, és gyerekdobálás (ezt a részt én nem élveztem annyira) meg ugra-bugra és pörgés-forgás.A lázadás természetesen nem maradt el, amikor minden gyerek engedelmesen lefeküdt, és hagyta hogy az anyukája a lábaival biciklizzen, ő egész egyszerűen nem volt hajlandó lefeküdni, állt mint a cövek :-) Viszont hazáig döngicsélt és még otthon is táncosan lépdelt, vettünk is bérletet, ez lesz a mi közös anya-fia programunk :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése