Néhány kép a közelmúltból


 A tél első és utolsó nagy havazása, nagyon élvezték:-)

Így játszanak, ha éppen nem ütik egymást:-)

És Barnika, akit manónak öltöztettünk farsangon. A mulatság értelmét ő még nem nagyon fogja fel, így olyan ruha kellett amit szinte észre sem vesz. A vaterán vettem ezt a felsőt 800Ft-ért, a többit megoldottuk a fiókból. Gergőke nyuszi akart lenni, de csak rózsaszín fület és nyuszifarkat találtunk, ami kicsit playboy-os volt, így elvetettem:-) Leltünk viszont egy nagyon cuki tigris szettet, egy hajpánt tigrisfüllel, egy tigrismintás csokornyakkendő, és persze egy farok. Ez már igazán pasis volt, sima sötét pólóval és nadrággal tökéletes volt első farsangozó jelmeznek. A többi szülő rendesen kitett magáért, a legtöbben jelmezkölcsönzőből hozott cuccokban parádéztak, volt egy másik tigris is, aki mellett az én "jelzésértékű kistigrisem" elbújhatott volna, de szerencsére nem tette, én meg csak röhögtem az egészen:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése