Autós ünnep

Egyik szolnoki napunk igazi ünnep volt a srácok számára. Tankoltunk. Utána Petivel elmentünk autót mosni, hát ez volt a csúcsok csúcsa,bámulták nagy szemekkel, még szivárvány is volt, látjátok?

 Aztán az autókat a napon megszárítottuk.

És befejezésképp Gergő végigasszisztált egy komplett kerékcserét (illetve ugye hát négyet)
Először csak szemlélt, végül már csak azt láttam az ablakból hogy ül a lecserélt téli gumikon, és magyaráz:-)

Barnika eközben elálmosodott. De biztosan autókról álmodott.

1 megjegyzés:

  1. Vanda, megszoknád, hidd el nekem:-)
    Én nagyon lányos kislány voltam, sokáig babáztam, semmi fiús dologban nem vettem részt. Így azt az oldalt jól ismerem. Három fiúval az életnek teljesen más szeletkéjét látom és más szemszögből, szóval egyáltalán nem unalmas:-)

    VálaszTörlés