itt a május!!!

Imádom a májust!!! Meg ezt a sapkás manókát is :-)

Tesóm eljött nekem segíteni, ugyanis oltásra kellett vinnem a kismackót, és ekkora hassal már nem tudom kocsiba tenni, kivenni, hurcolni ha nem akar arra jönni amerre kell.....stb. Szerencsére Petit nagyon szereti, így egész végig ő fogta, a szurik után is az ő karjában hüppögött, de nem sokáig, mert egy hős volt, és hamar abbahagyta. Még bankba is elmentünk, ők addig kézenfogva sétáltak, meg ettünk péksütit, szóval összességében családias délutánunk volt, öcsémre meg nagyon büszke vagyok, mert nem elég hogy első szóra jött (egy 21 évesnél ez nagy szó) de remekül pesztrálta Gergőt.

Szombaton szuper idő volt, így a fiúk pasi napot tartottak, és aqua world-be mentek. Gergő felvette az új focista szerkóját. Nem is mondtam még? Hihetetlen ügyesn rúgja a labdát a maga 16 hónapjával. Már több időt töltünk a játszótér melletti focipályán mint a homokozóban.

Már a sapka is rajtam van, indulhatunk!!!


Nagyon jól érezték magukat, hatalmas felnőtt csúszdán csúsztak együtt, macika végig visongta, annyira élvezte, főleg a vízbe csobbanást. És Gábor megtanította víz alá merülni, háromig számolt, háromra becsukták a szemüket (Gergő is megtanulta, olyan édes) és lebuktak. Tetszett neki, mert néha prüszkölt ugyan, de vigyorgott mint a vadalma. Hiába, apja fia. Víz és hideg imádó....másnap a Római partra mentek, ahol levette a cipőjét és a zokniját, és mindenki megrökönyödésére a sekély, kavicsos részen tapicskolt egyet a hideg Dunában.
Ilyen mozgalmas hétvége után csoda-e ha kimerültek? :-)
Ja és hogy én mit csináltam ez idő alatt? Természetesen muszáj volt kicsit pakolásznom, meg porszívóznom, de azért a felpolcolt lábas pihenés sem maradt el :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése