Dolgok

Olyan sok mindent akarok írni, hogy jobb címet nem tudtam volna adni:-) A héten nem sok említésre méltó dolog történt mackó szemszögből, hacsak annyi nem, hogy rájöttünk, Gergőnek bizony alig van játéka. Így megbeszéltük, hogy ez így nem mehet tovább. Mivel úgyis közeleg a szülinap, így jó okunk volt rá hogy elmenjünk a Tecsóba egy játékbeszerző túrára. Úgyis annyi mindent fog kapni, hisz nyakunkon az évforduló, a karácsony, talán jobb is így hogy több részletben kap ajándékot, nem ömlesztve. Mackó mint mindig, most is nagyon élvezte a kocsikázást, kiflit majszolt (vacsoraidő volt már) nézelődött. Az ajándékról később.


Hazaérve előbb fürdés következett. Szokássá vált Gergőnknek, hogy amíg a víz csobog, addig ő a kád szélébe kapaszkodva figyeli a zubogást. Közben szépen levetkőzünk, amit már illik többesszámban mondani, hiszen szépen kihúzza a kezét a pólóból, emeli a lábát ha kérem. Nagyon édesen segít. Csak azt nem szeretem amikor megkaparintja a kis műanyag pohárkáit. Ugyanis roppant ügyesen és módszeresen tudja kimeregetni a vizet a fürdőszoba kövére. Minden úszik ilyenkor :-)



Csak hogy lássátok, igazam van. Két kupac játékot tudtam csak összeszedni, és ezek között van bébikönyvecske, és csörgő is....


Íme az ajándékunk. Egy lépegető. Gurul, zenél, sok forgatható, pöckölhető bigyó van rajta, és...


....persze nevéhez méltóan leveszi a terhet a szülők derekáról. Az enyém ugyanis nem annyira szereti ha Gergőre rájön a mehetnék. Én hamarabb fáradok el a kezét fogva mint ahogy ő elunná a dolgot. Sok ismerősnél láttam már ilyet, és tényleg egész klassz találmány :-)



Tádámmmmm! 4. hónap. Az egyik fotózás után beszaladtam a háttér elé és megkértem Gáborom hogy készítsen egy képet végre. Hisz már van miről. 15.hét!!!!

És 5 nappal később, este. Vacsora után....na de akkor is!!!! Őőőőőrület mekkora. Szerintem Gergőpocak a hatodik hónapban nőtt ekkorára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése