Csörgő Barna

Legkisebb kincsünk. Barni :-) Láttuk megint, kalimpált apró lábaival, és a maga 10 centijével fürgén mozgolódott. És hát ott az a kukac, nem vitás!!
Két fiam lesz.
Két fiam lesz!!!!!!! :-)
Nem lesz pöttyös kisszoknya, nem lesznek libbenő copfok. Pedig mindig azt képzeltem hogy nekem lányom lesz. Annyira szerettem babázni, és hát balettoztam, félős voltam, imádom a magas sarkú cipőket és színes gyöngysorokat, és egy szép körömlakkal le lehet venni a lábamról. Bogi barátnőm azt mondja azért nem lett lányom, mert ahogy ő fogalmazott, az már túl sok lenne. Igaza van. Túl sok lenne a rózsaszínből, a csacsogásból,és egyéb csajos dolgokból. Így viszont majd szépen levágom a körmeimet, és megyünk a rétre rúgni a bőrt, és kockákból garázst építünk, és majd berregek ha tologatjuk a kisautókat, és megtanulok még szirénázni is. Imádom hogy két fiam lesz. Már előre látom a hétköznapokat, ahol a srácok vasárnaponként elmennek az apjukkal mozdonyokat vagy repülőket nézni, míg én kikotrom a lakást a romjai alól, és finom ebédet főzök. Ők hoznak nekem pipacsot, vagy kavicsot, esetleg gesztenyét. Mindig lesz aki leveszi a legmagasabb polcon lévő befőttesüveget a polcról, mert mindkét fiúnak a válláig fogok érni. Kicserélik majd a villanykörtét, és ha rámtörne a női szeszély, és át akarnám rendezni a lakást, akkor pillanatok alatt áttolják nekem a szekrénysort a szoba másik felébe. Megmentenek majd ha berepül egy darázs a konyhába, cuppanós puszit adnak majd ha a kedvenc ételeiket főzöm, és megdicsérnek ha felveszek egy szép ruhát. Versenyt fognak büfögni, és majd hárman mutogatnak egymásra ha csúnyán néző fejem bedugom a szobába.
Kicsi Gergőmnek kisöccse lesz. Gábornak és nekem pedig két szép, okos fiam :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése