30.


Örök hármas!!


Ez pedig egy finom Irsai:-)


Uracskámmal


Ünnepi tojta


A legjobb barátok!!!


Szerelmemmel


Eljött ez a nap is, "nagykorú" lettem :-)
Szombaton itt aludt anyu, ő vigyázott Mackóra, amíg Gáborral vacsorázni indultunk. Szuper helyre vitt, A Symbol házba, ahol rengeteg különböző stílusú termen áthaladva érkeztünk meg az olasz étterem részbe. Még rendelés előtt megjelent váratlanul Ágim és Andim, pici tortaszeletekkel a kezükben, persze 30-as gyertya is volt, úúúúgy örültem a meglepetésnek!!!Ez a Gábor?! :-)))
Az étel isteni volt, különleges, kaptam sok szép ajándékot, barátokkal voltam és persze az én szerelmetes urammal, azt hiszem pont ilyennek képzeltem mindig egy 30 éves nő ünnepi vacsoráját!
Másnap este Gáborral még felbontottunk egy 30 éves bort, egy pécsi cirfandli-t. Egy éve kaptuk egy kedves barátunktól, és mikor máskor bontottuk volna fel mint most. Sokan tartogatják ezeket a különleges borokat, a szép ruháikat, aztán egyszer csak azt veszik észre hogy elszalad az életük, a ruhákat kihízták...azt gondolom hogy találni kell alkalmat, illetve a mindennapokba is bele kell csempésznünk az ünnepet. Nem szabad várni...meg mire is várnánk. Van még egy 52-es tokaji bor is a polcon. Szerintem az 5 éves házassági évfordulónkon azt is felbontjuk. Vagy Gábor 40. születésnapján.
Gergőtöl is kaptam egy nagyon kedves ajándékot! Megtanult tapsolni!! Pontosan 6-án. A legszebb ajándék! És már a pápá is majdnem megy:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése