Zsennyén ismét

Már  másodjára töltöttünk ott családilag néhány napot, így talán mondhatjuk hogy lassan szokásunkká válik. Bár a legtöbbet egy személy pihent mindannyiunk közül:-)





Próbálgattam az új obit, hát egyszerűen imádom. Nem is akarok többé mást használni!!!!





Imádottaim!!!





Gábor végre zongorázott kicsit, hát annyira gyönyörűen játszik, ráadásul improvizál, hogy öröm volt hallgatni.Barnus ott fogyasztotta el az ölében az öt órai teáját is, és élvezettel hallgatta:-) Én is játszottam kicsit, de improvizálni nem tudok, a régi darabjaim közül meg csak párra (leginkább egyre) emlékszem, így inkább hanyagoltam a témát.
Jó volt együtt lenni, de beszélgetni így sem nagyon tudtunk igazán, Gergő kicsit fényevővé változott, Barninak meg itthon vettem észre hogy megrepedt a kis ínye, nem csoda ha sírósabb volt az átlagnál.
Megint istenieket ettünk, jó levegőn voltunk, sétáltunk, szóval jövőre veletek ugyanitt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése