Játszóóóóótééééér

Játszótéren motor a sláger. Még mindig:-)

A szerdai anya-fia napon találkoztunk Évivel és két gyermekével egy szuper játszótéren. Nagyon jó lett volna a bandázás, csak Gergő egy idő után kiszökött a szomszédos parkba, és már nem lehetett visszarángatni onnan.

Gergő és a galamb. Szerinte pipi. És aminek külön örültem: alig félt. Épp csak egy egész picit. Sőt, utána hazafelé a parkban egy kutya mellett bandukolt. Igaz hogy a lábamba kapaszkodott néha, és többször is óvatosan pillantgatott az ebre, de haladtunk, és nem volt nyígás, hurrá:-)

Drámai jelenet. Ekkor gondolta azt hogy neki feltétlenül az úttest felé kell szaladnia.Én meg voltam olyan gonosz és megfogtam a kezét. És azt nem lehet.Ha nem tudtátok volna.

Zalánékról ezt az egy képet sikerült csinálnom sajnos. Háttérben Évi és Flóra baba.                          
Alant pedig az én drága maszatos fiam, akivel még elmentünk megvenni az elmaradhatatlan szerdai egy gombócos fagyinkat. A Mom mögött szuper kis térre és finom fagyira bukkantunk. Leültünk egy szökőkút mellé, onnan bambultunk. Fél óra alatt három szülő példálózott izgő és mozgó, dobálózó csemetéjének az én fiammal, hogy ő milyen szép nyugodtan ül. Nem győztem magyarázni nekik hogy a látszat csal:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése