Húsvét

Ebben a bejegyzésben ne keresettek nyulat ,meg tojást, de még sonkát sem. Nálunk a húsvét elmaradt idén. Persze volt dekorációnk, meg szombaton rántottát ettünk (tojás, értitek) de csak  véletlenül, mivel a sószórónak leesett a teteje sózás közben, és ehetetlenné tette(m) az éppen elkészült túrós csuszát. Jövőre lesz minden, még tojáskeresést is tervezek a kertben, reszkessetek nyulak:-) Azért ám jól éreztük magunkat! Gábor üdült, mama meg jött, sok programot terveztünk, én meg jól kihasználtam a lehetőséget, és mentem edzeni, sőt, még szoliba is elmentem, meg csavarogni este:-)
Vidáman ébredők

Már régóta próbálom rendben tartani Gergőkm rakoncátlan tincseit, de kb addig jutok, hogy klassz lépcsőket tudok bele vágni elöl is, hátul is. Ezért fogtam az gyermeket, és elmentünk egy gyerekfodrászatba, ahol lehet autóba ülni közben, meg mesét nézni, szóval az figyelem elterelő  kellékek egész sora rendelkezésünkre áll.....biztosra akartam menni.Szokás szerint késésben voltunk, én elöl mentem, fél szemmel oldalra pislogva láttam Gergőt ahogy kullog mögöttem, én meg sürgettem hogy jöjjön már. Már  a fodrászat előtt álltam, visszanéztem, hát a kissrác nagy boldogan  cipel magával egy borosüveget. Az ütő majd'megállt bennem, próbáltam lassan közelíteni nehogy elejtse vagy eldobja. A kis drágám menet közben betért egy borszaküzletbe, és a padlótól plafonig érő polcokról lazán leemelt egy csekély 12 ezer forintos vörösbort:-)
Na de csak odaértünk, és mivel várnunk kellett picit, volt ideje megbarátkozni a hellyel. Az autóba rögtön beült, élvezettel rángatta, aztán tekerte a kormányt, dudált, attól féltem kizavarnak minket mielőtt megszabadítják a fejszőröktől. Szerencsére ránk került a sor, nyakába kötötték a köpenyt, ekkor jött egy kisebb pánik, de összességében egész jól viselte.  Fülét farkát behúzta, közben kiabált hogy anyaaaaa, meg kééééész, de nem mozdult.Így csak a hangzavart kellett szegény fodrászlányoknak elviselni.

Íme a  hős!

És az elkészült frizura. Imádom így:-)

A Kopaszi-gátra is kimentünk!

Barnus a betonra akart mászni minduntalan, ott kerülgették a sétálók, ő meg mosolyogva üldögélt.

Fagyiztunk is! Barni kapott egy tölcsért, élete első tölcsérét.

Tetszett neki, csak az egyik oldalon teljesen lerágta, és kikérte magának amikor meg akartam neki fordítani.

Gergő első igazi fagyija. Egy gombóc joghurtos erdei gyümölcs. Hú de élvezte:-) Repetázni is akart volna:-)

Fűben üldögélős

Kikísértük mamát az állomásra. A vonatok hatalmas sikert arattak, és Gergő is, ahogy kiabált minden elmenő vonatnak, mama vonatát pedig-Szia mama- kiáltásokkal búcsúztatta......hosszú perceken át.Zengett tőle a Nyugati:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése