vegyes képek

 

Fotózás volt a minioviban. Nem, sajnos nem én voltam, mert elbénáztuk, én nem mertem ajánlkozni, ők pedig azt hitték most nem dolgozom a pici miatt, meg akkor még nem ismertek annyira (ez hónapokkal ezelőtt volt) mindenesetre megbeszéltük hogy jövőre én megyek!!! (főleg miután megnéztem az ott készített portrékat és "életképeket"....némelyiket még a fényképezőgépből is kitöröltem volna rögtön, nem hogy pénzért odaadjam...)
Ezek lettek a csoportképek, mobillal fotóztam le a papírképeket, azért ilyen szörnyű. Készült vagy 10 kép, de Gergőnek 8-on az orrában van a keze:-) Akkoriban hetekig ez volt a szokása, ott pihentette a mutatóujját:-)

Ez már frissebb. Motorozás után, sapka alatt leizzadt fejjel, kócosan :-)


Szénhidrátfüggő, mint én...

Éééééés, tádámmmm, Gáborral elmentünk vacsizni, miután a gyerekeket elaltattuk. Ez volt az első közös kiruccanásunk 8 hónap alatt. Zsani itt maradt, és szerencsére nem ébredt fel senki míg haza nem értünk. Nem mentünk messzire,csak ide a Mammutba, de nagyon jól esett, sajtkrémlevest és marhahúslevest ettünk, meg avokádó és padlizsánkrémet friss pitával, és csokis felfújtat....nyammmmm. De a legfontosabb, hogy kettesben voltunk.

Az étteremmel szemben találtunk egy party-shop-ot, ami még este 10-kor is nyitva volt, így benéztünk. Hoztunk vásárfiát:-))))
Ja, a kép ne tévesszen meg senkit, a fohászom nem hallgattatott meg, a cumi nem marad a szájban azóta sem, ahogy látszik is, úgy kellett lefognom Barni kezét, hogy ki ne vegye azonnal. Sebaj, Gergő viszont megszerette, azzal alszik most is:-)

Mamánál joghurtot evő mackó. Mivel Barnus 8 hónapos lett, elkezdtük bevezetni a joghurtot, és a sajtot is. Úgy tűnik hasonlóan a bátyushoz, ő is szeretni fogja ezeket.

Itt pedig egy Gergő-mentes nap (mamánál volt) ebédje.

Barnus végig az étlappal játszott. Egyébként iszonyú válogatós:-) Az én főztömet kifejezetten nem szereti, pedig igyekszem, tényleg. Főként az édes ízt kedveli ( naná, az anyatej után) és a gyümölcsöket. Krumpli, bab, ezek kizárva. DE! Kitaláltam a megoldást. Mindenbe keverek egy kis üveges őszibarackot. Az a joker! Ha azt megérzi, akkor bármit megeszik:-)

Zsani várat épített Gergővel. Barnus lett a vár ura:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése