Most olvastam....

...két ismerősöm közös ismerősének blogjában:

"Most megfogadom, hogy:
- ha Ősz Néni leszek a villamoson, nem fogok a 38 fokban beszélgetést kezdeményezni a mellettem ülő kisanyukával azzal a mondattal, hogy "Senki nem mondta magának, hogy húzzon a gyerekre zoknit?";
- ha Ősz Néni leszek az utcán, nem kérdezem meg kisanyukától, hogy "Hol a sapka?", mert aztán a Zöldséges Néni öt perc múlva leparancsolja a gyerek fejéről;
- ha Zöldséges Néni leszek, nem parancsolom le kisanyuka gyerekének fejéről a sapkát, ha öt perce parancsolta rá Ősz Néni az utcán;
- ha Internetszerelő leszek, és kisanyuka megkér, hogy ne üvöltve szereljem már az internetet legyek szíves, nem fogom megosztani vele a nézetem, miszerint "Ugyan már, ha gyerek elalszik, amellett ágyút is el lehet sütni".

Mert szerintem ez nem jó egy kisanyukának."

idézet a MisiTV-ből.Mert nagyon tetszett és nagyon jót nevettem :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése