Magazin


Felhívtak az ügynökségtől (akik pocakosan is fotóztak) hogy megszületett-e már Barni, és lenne-e kedvünk szerepelni. Hát persze hogy volt! Annál is inkább, illetve főleg azért, mivel a műtermünk hiánya miatt Barnusról elég kevés "steril" felvétel készült eddig, és örültem neki hogy ezt a hiányt végre pótolhatjuk.



Vártam már a fotózást. Hiányzik a hangulata. Hogy mennyire rákészültem, azt az is mutatja, hogy mikor a parkolótársaságnak a rendszámunkról küldtem az sms-t, LGP helyett simán JPG-t írtam :-)
Mikor bementünk, egyből közölték velünk, hogy hason fogják fényképezni a gyereket egy báránybőrön. Én meg itt közöltem velük, hogy a történet ebben az esetben felejtős, ugyanis Barnababa egy percig sem bírja sírás nélkül az említett pózban, egyenesen gyűlöli. Tettem egy óvatos kísérletet arra hogy meggyőzzem őket, hogy háton kellene fotózni őt, és a fejére borítani a bárányszőrt, majd a kész képet megfordítani, de nem voltak vevők a viccelődésemre :-))))
Így esett, hogy Barnit közel húztam magamhoz, és a fülébe sutyorogva elmagyaráztam neki a helyzetet, és hogy legyen jó kisfiú, és mennyire szép képeink lesznek, és bírja ki a kedvemért hason legalább egy kicsinyt. És lássatok csudát, pucéran a bárányszőrre fektettem, és a kis picimaci ettől kezdve édesen nézett, fejét a jó irányba fordította, és egyáltalán nem sírt, még csak a szája sem görbült le, mindezt nem néhány percig, hanem legalább 10 egész percen át. Annyira imádom :-)))
A szeptemberi Baba Magazinban őurasága lesz látható teljes két oldalon egy óriásportén.



A szintén szeptemberi Anyák Lapjában pedig kettőnk "szerelme" lesz megtekinthető illusztrációként egy cikk mellett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése