Barnusunk

....már 2 kilós! Legalábbis a múlt hétfői ultrahangon ennyinek becsülte a doki. Még azt is hozzáfűzte hogy nagyobb az átlagosnál. Hát érzem is:-) Kb 6-7 kilót híztam eddig, de a lábam és hátam egyre nehezebben bírja cipelni új súlyomat. Viszont kérésem meghallgattatott, és Barni buksija elkezdte iszonyúan nyomni a medencémet, ugyanis felvette a fejjel lefelé pozíciót. Annyira örültem mikor kiderült. Rettegtem a császármetszéstől, és bár a dokival megbeszéltük hogy farosan is megszüljük együtt, azért megkönnyebbülés hogy egy "aprócska" problémával kevesebbel vágunk majd bele a feladatba.
A pocakom már hatalmas hullámokat ver, és legutóbb akkorát rúgott ez a kisfiú, amekkorát még nem éreztem. Az ágyon feküdtem az oldalamon. Ő pedig a hasfalamon át kitámasztott a kis lábaival, és úgy elrugaszkodott a matracról, hogy kibillentett a stabil fekvésemből, elég nagyot mozdított rajtam is, nagyon mókás volt:-)
Ma pedig elkezdtem kiválogatni Gergő kinőtt ruháit! Három nagy zsákba pakoltam őket, attól függően hogy mikor lesz majd rájuk szükség. A legnehezebb dolgom, mondanom sem kell az első kupaccal volt. Esküszöm nem emlékszem mekkora egy újszülött! Pár pici ruhát csak tartottam magam előtt, és tanácstalan voltam....vajon belefér majd? Vagy lötyögni fog még? Mindegy is, végül valamennyi ruhadarab belekerült valamelyik zsákba:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése