Körforgó

Így adjuk át mi egymásnak a hülye nyavalyákat....három hete kezdődött velem, mire jobban lettem jött Gábor, aki a héten sajnos visszaesett. Tonnányi zsebkendőt trombitál el, és nagyon rondán köhög. Tegnap estére Mackónak hőemelkedése lett. Éjjel minden fordulásomnál (átlag 15-20/éj) felkeltem és fogtam a homlokát, ellenőriztem nem szökött-e fel a hője. Szerencsére jót aludt, és láztalanul kelt. Délelőtt szaladgáltam egy sort a városban, majd hazaérvén ágyba bújtam, mert Gergő is éppen a délutáni szundiját költötte el. Két óra múlva iszonyú torokfájással és gyengeséggel keltem. Nesze neked névnap, nesze neked hétvége.
Az igazság az hogy sokan betegek körülöttünk, az enyhe idő beálltával mindenkinél megszaporodtak ezek a köhögős, orrfújós kórságok. Nálunk igencsak megnehezíti a gyógyulást a tény, hogy terhesen a legyengült immunrendszeremmel minden kóbor vírust azonnal magamévá teszek,és hogy gyakorlatilag semmit nem szedhetek a házi csodaszereken kívül. Marad a mézes kamillás tea, meg az inhalálás. Meg a türelmetlenség...
Ja, és Gergőt átkereszteljük Iron Boy névre. Ugyanis ő van talpon csak e vidéken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése