Vendég a háznál, öröm a háznál

Míg a szülei, Brigi és Balázs a barátaikkal szórakozni mentek, Lottika nálunk vendégeskedett. A fiúk is, mi is nagyon örültünk:-) Gáboron nagyon meglepődtem hogy nem küldött el a fenébe, mikor a kész tényekkel elé álltam, hogy egy estére három gyerekünk lesz. Sőt, mosolygott, és megkérdezte hányra érkezik a kis vendég:-) Lotti tehát jött és maradt, a buli pedig nagyon jól sikeredett, megállapítottuk hogy minél több a gyerek, nekünk annál kevesebb a dolgunk, hehe:-)
Egy tálból vacsoráztak joghurtos keksztortát.

Vízi balettet adtak elő:-)

A nagyfiam szerelmes lett:-)

A kicsi nemkülönben:-)


A buli a tetőfokára hágott!!!!

Annyira széééééép:-)))


Lotti kedvéért az esti mese Eperke volt, végül a fiúkat jobban érdekelte:-)

Először egy ágyban akartam őket altatni, de ez kudarcba fulladt, Lottika szája ugyanis sírásra görbült, és elhangzott a rettegett mondat: -Anyukámat akarom! Hol az anyukám? -És potyogtak a könnyek. Fiúkat gyorsan bepakoltuk a helyükre, én pedig fogtam a kezét, simogattam,és csak beszéltem, beszéltem, kérdezgettem,míg végül szipogássá csendesült a sírás. De azért nem mondom hogy nem izzadtam le egy pillanatra:-) Reggel vidáman ébredt, a fiúk rögtön átrohantak hozzá, reggeliztek, zongoráztak, aztán már érkezett is a várva várt anyuci:-)
Apropó, zongora. Gábor kíséretével előadták az Ember ember december című klasszikust is, amit sikerült megörökítenem, a dal címére kattintva elérhető.Kedvenc részem mikor Gergőkém csodálattal megsimítja Lotti haját:-))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése