Éééééés: Barni miniovis lett!!

20 hónapos kisebbik fiacskánk szociálisan megérett rá hogy heti 2 napot egy piciny közösség aktív tagjaként éljen.Egész héten együtt vagyunk, de néha úgy érzem már kevés vagyok nekik, hiába próbálok változatos napokat tervezni, néha egymás agyára megyünk mi hárman:-))) Gergő 22 hónaposan kezdett járni a Nefelejcs minioviba 2x fél napra, és 2,5 éves korától jár heti két teljes napot. Barnit szinte rögtön teljes napra szeretnénk szoktatni, egyrészt mert rátermettebb mint a bátyja, illetve mert ott lesz vele a bátyja:-)  Így tehát a múlt héten kezdetét vette a beszoktatási ceremónia. Első alkalommal fél órára hagytam ott, amit konkrétan végig sírt. Másnap pedig adott egy puszit, beszaladt, és integetett nekem. És harmadnap, és negyednap is.Ennyi volt tulajdonképpen a beszoktatás.Tegnap eljutottunk oda hogy Gergővel reggel 9-től kettesben voltak, és ebéd után értük mentem.Ez lesz még holnap is, pénteken pedig megpróbáljuk az ott alvást is....izgalmas. De mivel itt vagyok 2 percre, nem félek, ha nagy gáz van szólnak és megyek értük. Bár ahogy legutóbb elnéztem, nem lesz gond vele. Gyakorlatilag Barnikánk egy kis kakas. Félelmetesen elemében van ott is, rendezkedik, játszik mindenkivel, és rossz mint a szar, nem fogad szót, és következetesen az ellenkezőjét csinálja mint amit kérnek tőle.Mikor megérkeztem, éppen az asztalterítőt húzta le az ebédlőasztalról (műanyagtányérostul)  persze jól leszidták, ő meg annyira röhögött (szó szerint röhögött, csapkodta a térdét) hogy majd megfulladt. Szóval most adott egy végletesen szabálytisztelő Gergő, aki első szóra ugrik, lelkesen pakol ha pakolni kell, soha nem hisztizik, vigyázülésben várja az ebédet, és adott egy végletesen szabálysértő Barni, aki nem bírja ki hogy ne legyen a középpontban, és kényszeresen szeret ellentmondani bárkinek, bármiben. Hm...kíváncsi leszek melyik lesz előbb hatással a másikra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése